Τροπολογία, η οποία απελευθερώνει πλήρως τη διαδικασία αδειοδότησης των φορτηγών δημόσιας χρήσης από την 1.1.2012 κατέθεσε το υπουργείο Μεταφορών, αλλάζοντας με τον τρόπο αυτό την αρχική ημερομηνία, που ήταν 30.06.2013.
Επιπροσθέτως, σύμφωνα με τη ρύθμιση παύουν να ισχύουν τα ποσά...(εφάπαξ ειδική εισφορά) που θα κατέβαλαν οι ενδιαφερόμενες μεταφορικές εταιρείες για έκδοση νέων αδειών (σ.σ. το ύψος τους κυμαινόταν ανάλογα με την κατηγορία και το μικρό βάρος του φορτηγού) και οι νέες τιμές θα καθοριστούν με κοινή υπουργική απόφαση του Οικονομικών και του Μεταφορών..
Οπότε ξέρετε τι πρέπει να κάνετε Έλληνες..Τρέξτε όλοι να αγοράσετε φορτηγό,φυσικά με τη βοήθεια ενός δανείου),να δούμε ποιός θα πρωτοδουλέψει,πόσο θα εξευτελιστούν τα κόμιστρα και αν τελικά τα έσοδα θα φτάσουν για το δάνειο και το ΤΑΕ(γύρω στα 550 ευρώ το δίμηνο μόνο το ταμείο) για να μην αναφερθώ σε καύσιμα και φθορές...Παγίδα το άνοιγμα των επαγγελμάτων;;;Ποιός ξέρει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου