Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα μίλησε στη τηλεόραση της "Nova" για το παιχνίδι με τον Πανιώνιο, αλλά και για την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Άρη. Ο Πορτογάλος τεχνικός προανήγγειλε αλλαγές σε πρόσωπα στην ενδεκάδα.
Μετά τον αγώνα με τον Άρη, τι αντίδραση περιμένετε από τους ποδοσφαιριστές στην αναμέτρηση με τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη;
"Μετά από 9 αγώνες, στους οποίους συνδυάσαμε καλά αποτελέσματα και καλή παρουσία, ήρθε μια ήττα, την οποία δεν περιμέναμε, ούτε εγώ, ούτε κι η ομάδα. Είναι, όμως, αλήθεια ότι δεν παίξαμε καλά και θα έλεγα ότι χάσαμε δίκαια"..
"Σε ό,τι αφορά στον επόμενο αγώνα, ελπίζω ότι θα επιστρέψουμε σε θετικά αποτελέσματα και στον καλό τρόπο παιχνιδιού, που μέχρι τώρα έχουμε κατακτήσει, παρ' όλες τις δυσκολίες, οι οποίες μπορεί να προέρχονται από τραυματισμούς που υπάρχουν κι από το γεγονός ότι κάποιοι ποδοσφαιριστές δεν έχουν καταφέρει να επανέλθουν ακόμα στα επίπεδα απόδοσης που θα θέλαμε".
Εν όψει του αγώνα με τον Πανιώνιο, βλέπετε και τη θετική πλευρά της ήττας που προηγήθηκε; Πιστεύετε, δηλαδή, ότι μπορεί οι ποδοσφαιριστές να πεισμώσουν, ώστε να δώσουν το κάτι παραπάνω και να κερδίσουν τους 3 βαθμούς της νίκης;
"Πιστεύω ότι οι ποδοσφαιριστές έχουν μάθει το μάθημά τους, αλλά βεβαίως οι εξετάσεις είναι την Κυριακή".
Ετοιμάζετε αλλαγές στο βασικό σχήμα; Σκέφτεστε να φρεσκάρετε την ομάδα; Βλέπετε σημάδια κόπωσης; Είναι λογικό όταν μια ομάδα αγωνίζεται από τον Ιούλιο σταδιακά να παρουσιάζει κάποια σημάδια κόπωσης.
"Κοιτάξτε. Ενδεχομένως να γίνουν κάποιες αλλαγές. Αυτές, όμως, δεν έχουν να κάνουν με το αποτέλεσμα της προηγούμενης Κυριακής, δηλαδή με το γεγονός ότι δεν παίξαμε καλά και χάσαμε. Αν σκεφτόμουνα έτσι, θα έπρεπε να αλλάξω 11 ποδοσφαιριστές".
"Είναι πιθανόν να γίνουν αλλαγές, όμως ακόμα δεν έχω πάρει τις αποφάσεις μου. Έχουμε δρόμο μέχρι τον αγώνα της Κυριακής και θέλω να δω τους παίκτες στην προπόνηση πριν καταλήξω. Όπως είπα λοιπόν, θα δούμε πρώτα και θα αποφασίσουμε στη συνέχεια τι αλλαγές και σε ποιους τομείς θα πρέπει να γίνουν, πάντοτε με κριτήριο το συμφέρον της ομάδας".
Ποια στοιχεία της ομάδας του Πανιωνίου πιστεύετε ότι μπορεί να είναι επικίνδυνα για το παιχνίδι του Παναθηναϊκού;
"Ξέρετε ότι δεν μου αρέσει να αναφέρομαι ξεχωριστά σε ποδοσφαιριστές, αλλά στις ομάδες σαν σύνολα. Ο Πανιώνιος μέχρι τώρα στη διάρκεια του πρωταθλήματος δεν τα έχει πάει και τόσο καλά. Το ίδιο, όμως, ίσχυε και για τον Άρη και είδαμε πως απέναντί μας είχαν μια ιδιαίτερα θετική εμφάνιση που συνοδεύτηκε και από θετικό αποτέλεσμα. Από τη δική μας πλευρά, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό, να κάνουμε αυτό που πρέπει, ώστε να είμαστε εμείς που θα πάρουμε το θετικό αποτέλεσμα".
Με αφορμή την αναφορά σας στα προβλήματα τραυματισμών, σε τι κατάσταση είναι ο Σαριέγκι κι ο Κουίνσι; Είναι ο Τοτσέ στην κατάσταση που θέλετε;
"Όπως ανέφερα και πριν υπάρχουν ποδοσφαιριστές που προέρχονται από τραυματισμούς κι άλλοι που έκαναν αυτή την εβδομάδα λιγότερες προπονήσεις. Έχω, όμως, το χρόνο μέχρι το Σάββατο για να δω την ομάδα και να πάρω τις τελικές αποφάσεις, προκειμένου να επιλέξω αυτούς, οι οποίοι θα είναι οι πιο αξιόμαχοι και πιο ετοιμοπόλεμοι και γενικότερα οι καλύτεροι για την ομάδα".
Τελευταία ερώτηση. Υπάρχουν ποδοσφαιριστές οι οποίοι δεν έχουν πολύ χρόνο συμμετοχής μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα, όπως ο Βιτόλο. Θα τους δούμε να αγωνίζονται, είναι στα πλάνα σας;
"Η απάντηση σε ό,τι αφορά στον επόμενο αγώνα και στην αρχική ενδεκάδα είναι όχι. Αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει ότι κι ο Βιτόλο δεν πρέπει να είναι έτοιμος, ώστε ανά πάσα στιγμή κι εφόσον χρειαστεί να μπει στον αγώνα. Πρέπει να καταλάβετε ότι πρέπει πάντα να αρχίζεις από μια βάση και δεν είναι λογικό να αλλάζουν διαρκώς όλοι οι ποδοσφαιριστές".
"Συνεπώς, εμείς έχουμε μια βάση και πάνω σ' αυτήν, ανάλογα με το ποιος είναι πιο έτοιμος και στην καλύτερη κατάσταση για να συμμετάσχει, γίνεται η επιλογή των ποδοσφαιριστών για τον εκάστοτε αγώνα. Αυτό που είναι σημαντικό, είναι πάντοτε όλοι οι ποδοσφαιριστές να είναι ετοιμοπόλεμοι, να έχουν φτάσει στο επίπεδο που θέλω και να μπορούν να μπουν στον αγωνιστικό χώρο και να προσφέρουν στην ομάδα".
Μετά τον αγώνα με τον Άρη, τι αντίδραση περιμένετε από τους ποδοσφαιριστές στην αναμέτρηση με τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη;
"Μετά από 9 αγώνες, στους οποίους συνδυάσαμε καλά αποτελέσματα και καλή παρουσία, ήρθε μια ήττα, την οποία δεν περιμέναμε, ούτε εγώ, ούτε κι η ομάδα. Είναι, όμως, αλήθεια ότι δεν παίξαμε καλά και θα έλεγα ότι χάσαμε δίκαια"..
"Σε ό,τι αφορά στον επόμενο αγώνα, ελπίζω ότι θα επιστρέψουμε σε θετικά αποτελέσματα και στον καλό τρόπο παιχνιδιού, που μέχρι τώρα έχουμε κατακτήσει, παρ' όλες τις δυσκολίες, οι οποίες μπορεί να προέρχονται από τραυματισμούς που υπάρχουν κι από το γεγονός ότι κάποιοι ποδοσφαιριστές δεν έχουν καταφέρει να επανέλθουν ακόμα στα επίπεδα απόδοσης που θα θέλαμε".
Εν όψει του αγώνα με τον Πανιώνιο, βλέπετε και τη θετική πλευρά της ήττας που προηγήθηκε; Πιστεύετε, δηλαδή, ότι μπορεί οι ποδοσφαιριστές να πεισμώσουν, ώστε να δώσουν το κάτι παραπάνω και να κερδίσουν τους 3 βαθμούς της νίκης;
"Πιστεύω ότι οι ποδοσφαιριστές έχουν μάθει το μάθημά τους, αλλά βεβαίως οι εξετάσεις είναι την Κυριακή".
Ετοιμάζετε αλλαγές στο βασικό σχήμα; Σκέφτεστε να φρεσκάρετε την ομάδα; Βλέπετε σημάδια κόπωσης; Είναι λογικό όταν μια ομάδα αγωνίζεται από τον Ιούλιο σταδιακά να παρουσιάζει κάποια σημάδια κόπωσης.
"Κοιτάξτε. Ενδεχομένως να γίνουν κάποιες αλλαγές. Αυτές, όμως, δεν έχουν να κάνουν με το αποτέλεσμα της προηγούμενης Κυριακής, δηλαδή με το γεγονός ότι δεν παίξαμε καλά και χάσαμε. Αν σκεφτόμουνα έτσι, θα έπρεπε να αλλάξω 11 ποδοσφαιριστές".
"Είναι πιθανόν να γίνουν αλλαγές, όμως ακόμα δεν έχω πάρει τις αποφάσεις μου. Έχουμε δρόμο μέχρι τον αγώνα της Κυριακής και θέλω να δω τους παίκτες στην προπόνηση πριν καταλήξω. Όπως είπα λοιπόν, θα δούμε πρώτα και θα αποφασίσουμε στη συνέχεια τι αλλαγές και σε ποιους τομείς θα πρέπει να γίνουν, πάντοτε με κριτήριο το συμφέρον της ομάδας".
Ποια στοιχεία της ομάδας του Πανιωνίου πιστεύετε ότι μπορεί να είναι επικίνδυνα για το παιχνίδι του Παναθηναϊκού;
"Ξέρετε ότι δεν μου αρέσει να αναφέρομαι ξεχωριστά σε ποδοσφαιριστές, αλλά στις ομάδες σαν σύνολα. Ο Πανιώνιος μέχρι τώρα στη διάρκεια του πρωταθλήματος δεν τα έχει πάει και τόσο καλά. Το ίδιο, όμως, ίσχυε και για τον Άρη και είδαμε πως απέναντί μας είχαν μια ιδιαίτερα θετική εμφάνιση που συνοδεύτηκε και από θετικό αποτέλεσμα. Από τη δική μας πλευρά, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό, να κάνουμε αυτό που πρέπει, ώστε να είμαστε εμείς που θα πάρουμε το θετικό αποτέλεσμα".
Με αφορμή την αναφορά σας στα προβλήματα τραυματισμών, σε τι κατάσταση είναι ο Σαριέγκι κι ο Κουίνσι; Είναι ο Τοτσέ στην κατάσταση που θέλετε;
"Όπως ανέφερα και πριν υπάρχουν ποδοσφαιριστές που προέρχονται από τραυματισμούς κι άλλοι που έκαναν αυτή την εβδομάδα λιγότερες προπονήσεις. Έχω, όμως, το χρόνο μέχρι το Σάββατο για να δω την ομάδα και να πάρω τις τελικές αποφάσεις, προκειμένου να επιλέξω αυτούς, οι οποίοι θα είναι οι πιο αξιόμαχοι και πιο ετοιμοπόλεμοι και γενικότερα οι καλύτεροι για την ομάδα".
Τελευταία ερώτηση. Υπάρχουν ποδοσφαιριστές οι οποίοι δεν έχουν πολύ χρόνο συμμετοχής μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα, όπως ο Βιτόλο. Θα τους δούμε να αγωνίζονται, είναι στα πλάνα σας;
"Η απάντηση σε ό,τι αφορά στον επόμενο αγώνα και στην αρχική ενδεκάδα είναι όχι. Αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει ότι κι ο Βιτόλο δεν πρέπει να είναι έτοιμος, ώστε ανά πάσα στιγμή κι εφόσον χρειαστεί να μπει στον αγώνα. Πρέπει να καταλάβετε ότι πρέπει πάντα να αρχίζεις από μια βάση και δεν είναι λογικό να αλλάζουν διαρκώς όλοι οι ποδοσφαιριστές".
"Συνεπώς, εμείς έχουμε μια βάση και πάνω σ' αυτήν, ανάλογα με το ποιος είναι πιο έτοιμος και στην καλύτερη κατάσταση για να συμμετάσχει, γίνεται η επιλογή των ποδοσφαιριστών για τον εκάστοτε αγώνα. Αυτό που είναι σημαντικό, είναι πάντοτε όλοι οι ποδοσφαιριστές να είναι ετοιμοπόλεμοι, να έχουν φτάσει στο επίπεδο που θέλω και να μπορούν να μπουν στον αγωνιστικό χώρο και να προσφέρουν στην ομάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου