Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Σε λίγες μέρες σκάει βόμβα..

Έρχονται νέες αποκαλύψεις σχετικά με οικονομικές ατασθαλίες στο ταμείο του συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ!!!
Μεγάλες αποκαλύψεις έρχονται ύστερα από την "εισβολή" του ΣΔΟΕ στο συνδικάτο μας. Οι εργατοπατέρες το φυσάνε και δεν κρυώνει ενώ τα μέλη (δηλαδή εμείς οι εργαζόμενοι της πρώην ΕΘΕΛ και νυν ΟΣΥ) περιμένουμε να μάθουμε τι γίνεται με την διαχείριση των χρημάτων που δίνουμε ως εισφορά στο σωματείο μας..

Δεν μπορούμε ακόμη να πούμε τίποτα εκτός από το ότι οι..εξελίξεις τρέχουν και σε λίγες μέρες θα σκάσει και δεύτερη βόμβα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...