Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Χρήστος Παπουτσής, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του parapolitika.gr αναμένεται να υποβάλει την παραίτησή του τις επόμενες μέρες στον Πρωθυπουργό, προκειμένου να ασχοληθεί με την διεκδίκηση της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ.
Εάν παραιτούνταν «διαμαρτυρόμενος» για την αστυνομία βία θα ήταν η έκπληξη… Άντε, πήγαινε να διεκδικήσεις ό,τι απέμεινε από το ΠΑΣΟΚ…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου