Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Τι να κάνω τελικά με τις πατάτες;;

Μάγκες μου..Τι να κάνω με τις πατάτες;;Μου αρέσουν..Να περιμένω λέτε να έρθει ο κομμουνισμός για να τις αγοράσω φθηνές;Να συνεχίσω να πηγαίνω σούπερ μάρκετ, και όχι κατευθείαν στον παραγωγό,για να μη με κατηγορήσει η Αλεκάρα οτι παίζω το παιχνίδι των μονοπωλίων και της Ε.Ε;;Τι να κάνω ρε παιδιά;Έχω συνειδησιακό θέμα..Φθηνή πατάτα και ''λακές των καπιταλιστών'' ή ακριβή πατάτα και φίλος του μεσάζοντα;;Μα τότε,θα βρίσκει μεροκάματο ο σύντροφος Χασάν;Και αν δεν βρίσκει μεροκάματο ο σύντροφος Χασάν,εγώ πώς θα πάω στον σοσιαλιστικό παράδεισο όπου με περιμένουν Χερουβείμ με τη διεθνή,μπολσεβίκες δίμετρες και ένα απόσπασμα του Μανιφέστου στο μονοτονικό;;

Βοηθήστε με ρε παιδιά,είμαι σε αδιέξοδο!!....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...