Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΚΟΜΜΑ...

Την αποχώρηση του από το ΛΑΟΣ προανήγγειλε ο Γ. Κύρτσος

«Δεν είχα στόχο στη ζωή μου να γίνω κομματικό στέλεχος»
Την αποχώρηση του από το ΛΑΟΣ προανήγγειλε ο Γ. Κύρτσος μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά «δεν είχα στόχο στη ζωή μου να γίνω κομματικό στέλεχος. Επεδίωξα σε κάποια φάση να μπω στη Βουλή για να επηρεάσω καταστάσεις.
Όπως γνωρίζετε απέτυχα παταγωδώς, επομένως θα δώσω προτεραιότητα στα επαγγελματικά μου, τα οποία ποτέ δεν εγκατέλειψα άλλωστε.

Διατηρώ τη φιλική μου σχέση με τον Πρόεδρο, τέλος πάντων μια σχέση που έχει βάθος δεκαετιών. Πολιτικά εγώ τον εκτιμώ, κάνει μια μεγάλη προσπάθεια όπου μπορώ θα τον στηρίξω επικοινωνιακά αλλά δεν είμαι κομματικό στέλεχος, ούτε πρόκειται να γίνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...