Πέμπτη, 26 Ιουλίου 2012

Προπαγάνδα διαφημίσεων: η μέθοδος του να ελέγχουν την ανοχή μας..

Γράφει η Φούλη-Γκόλφω Κούρταλη

Η προπαγάνδα σε αυτόν τον τόπο δεν έχει προηγούμενο. Αυτή τη φορά βρίσκει πρόσωπο σε εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που έχουν απήχηση στη νεολαία. Μετά τη μια εταιρεία η οποία έβαζε σε περίοπτη θέση σε διαφήμιση της τη σημαία της ανεξάρτητης Κρήτης ήρθε και το δεύτερο χτύπημα από ανταγωνίστρια της εταιρεία που ανέβασε στο διαδυκτιακό της κανάλι που διαθέτει, ένα βιντεάκι το οποίο σε κάποια στιγμή εμφανίζει τον χάρτη της Πατρίδας μας λειψό.
Δεν υπήρχε η Θράκη, η Ρόδος τα νησιά του Αιγαίου και η Κέρκυρα, περιοχές που από τους γείτονες μας τίθενται υπό «αμφισβητήση». Είναι και αυτός ένας τρόπος, μια μέθοδος θα έλεγα καλύτερα για να δουν τις ανοχές των Ελλήνων, το αν ακόμα έχουν το σθένος να αντιδρούν, αν τους έχει μείνει ακόμα πατριωτισμός και πόσο ψηλά ακόμα είναι το εθνικό μας φρόνημα....
Μετά τις αντιδράσεις πολλών Ελλήνων ήρθε και η αναμενόμενη συγνώμη για τον φόβο των ιουδαίων βέβαια..έτσι όπως πάντα γίνετε μετά το «λάθος». Δεν πέτυχε και αυτή τη φορά το πείραμα γιατί ο Έλληνας μόνο αφελής δεν είναι..όσο αφελής θα μπορούσε να είναι για να πιστέψει ότι σε μία εκπομπή μαγειρικής τυχαία αναφέρθηκε το θέμα της ανεξάρτητης Κρήτης..ο έχων ώτα ακούει και ο έχων μάτια βλέπει.. 

ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...