Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Δώσε θάρρος στο χωριάτη..Όπου χωριάτης ο πρωθυπουργός της χώρας..

Έτσι για να ξέρουμε ποιός κρατάει το πηδάλιο τελοσπάντων σε αυτή τη χώρα! Ο πουθενάς διορισμένος πρωθυπουργός μας μίστερ Λουκάς Παπαντίμος,ζήτησε απο τον Τζέφρυ να αναβάλλει το αυριανό πολιτικό συμβούλιο του μακαρίτικου ΠΑΣΟΚ καθώς όπως άφησε να εννοηθεί ''αν αρχίσουμε τώρα την κούρσα για το αρχηγιλίκι θα έρθει το τέλος αυτής της υπέροχης συγκυβέρνησης''.Έπεσε και μια (απειλητική να την πω;προειδοποιητική να την πω;)δήλωση οτι υπο τις υπάρχουσες συνθήκες θα προχωρήσει σε ανασχηματισμό και ανάθεση κρίσιμων υπουργείων απο τεχνοκράτες(όμοιούς του δηλαδή)...
Ο ΓΑΠ άλλο που δεν ήθελε να συμφωνήσει,μην του κολλήσουν και τη ρετσινιά του σαμποτέρ,φτάνει που τον λένε αδίκως προδότη..Και ο Σαμαράς όμως -το παιδί του λαού- δεν έμεινε εκτός απο το κράξιμο του εντολοδόχου αφού του έβαλε φρένο λέγοντάς του εμμέσως πλην σαφώς να μαζευτεί με τις εκλογές και να ρίξει τους τόνους..Φάτε τον στη μάπα τώρα, σας χορεύει στο ταψί και καλά σας κάνει!!Στο κάτω κάτω ακόμα δεν τη ζέστανε την καρέκλα του ο άνθρωπος,αφήστε τον να χορτάσει το μαϊμού πρωθυπουργιλίκι του..Είχαμε άχρηστους,τώρα έχουμε άσχετους..Μια χαρά,έρχονται καλύτερες μέρες!! Σίδερο στη μέση μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...