Βιαστικός κι ο Λοβέρδος,θέλει να κλείσει το θέμα ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ γιατί έχει χάσει τον ύπνο του ο λεβέντης μας.Υποστήριξε μάλιστα οτι είναι σημαντικό και κακώς τους επικρίνουν που έχουν μονίμως το μυαλό τους εκεί αντί να ασχοληθούν με κάτι πιο ασήμαντο,λόγου χάρη το πώς στο διάολο θα βγούμε απο τον κυκεώνα που μας έβαλαν.Να μην αγχώνεται ο Παπαδήμος,επιθυμεί σύντομες και καθαρές διαδικασίες το υποψήφιο αρχηγόπουλο και δεν έχει καμιά πρόθεση να προκαλέσει καθυστερήσεις στην εξαιρετική συγκυβέρνηση.. Τέλος αναφέρθηκε και στις φήμες για διαφωνία με την Άννα Διαμαντοπούλου- Μπίντελμπεργκ,ναι φήμες...
Το τί έννοια έχουμε όλοι εμείς για το ποιός θα αναλάβει την προεδρία στο ΠΑΣΟΚ και αν εσύ Λοβέρδο μου είσαι στα μαχαίρια με την αρχιμασώνα Άννα,καλύτερα να μην το περιγράψω..
Το τί έννοια έχουμε όλοι εμείς για το ποιός θα αναλάβει την προεδρία στο ΠΑΣΟΚ και αν εσύ Λοβέρδο μου είσαι στα μαχαίρια με την αρχιμασώνα Άννα,καλύτερα να μην το περιγράψω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου