Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί…(ατάκες απο φέις και τουϊτερ-κορυφη)

Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί το έχουν διαβάσει όλοι οι άλλοι, το ξέρουν απ’ έξω και ανακατωτά και στην εξεταστική θα μου λένε…
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί περίμενα να μπει σε Κυριακάτικη εφημερίδα δώρο.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί μπήκε στο σπίτι ένα ρακούν και όπως το κυνηγούσα σκόνταψα στους σωλήνες του νεροχύτη, πλημμύρισε το σπίτι και…
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί δεν είναι δική μου δουλειά το τι ψηφίζω.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί ποτέ δε διαβάζω βιβλία που δεν έχουν εικόνες.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί σημασία δεν έχει η Ιθάκη αλλά ο πηγαιμός.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί δεν περίμενα ποτέ ότι θα μου
κάνετε αυτήν την ερώτηση..

· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί δεν ήθελα να πάρουν χαμπάρι ότι ξέρω γράμματα και μπορώ να διαβάσω.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί έτσι. Τι νομίζετε ρε; Οι άλλοι το διάβασαν;
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί δεν μπορούσα να βγάλω καλή μετάφραση με το google translator
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί περιμένω να βγει η ταινία
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί μια ζωή την έχουμε κι αν δεν την γλεντήσουμε, τι θα καταλάβουμε, τι θα καζαντήσουμε; (δις)
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί ποτέ μου δεν διαβάζω αυτά που ψηφίζω. Είναι θέμα αρχής. Και αυτό είναι μια δέσμευση.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί μου είπαν ότι δεν θα επηρεάσει έμενα και τους φίλους μου παρά μόνο το πόπολο.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί όπως είπε ο επίτιμος σε δέκα χρόνια θα το έχουμε ξεχάσει ή θα έχουμε πεθάνει.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί μου είπαν ότι δεν έχει Happy End και δεν μπορώ τις στεναχώριες.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί δεν με αφορά.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί ούτως ή άλλως οι υπήκοοι, θα κάνουν πλάκα στο twitter αντί να κυνηγάνε εμένα και τη συμμορία μου
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί ήξερα ότι θα έρθει στο υπουργείο μου ο Άδωνις που το ξέρει απ’ έξω.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί ήταν μικρά τα γράμματα
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί την εμπιστεύομαι την τρόικα. Είναι ξηγημένα παιδιά.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί μου είχε πει το τέλος η Μέρκελ
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί μου είχε πει ο μ@λ@κας ο χοντρός ότι θα το διάβαζε αυτός κι εγώ θα αντέγραφα.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί νόμιζα ότι έλεγε “μνημόσυνο”.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί διάβαζα το ημερολόγιο των Μάγιας. Τα ίδια λένε και τα δύο.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί δεν έχω χρόνο. Την ημέρα είμαι υπουργός και τα βράδια είμαι ο Batman και κυνηγάω κακοποιούς.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί είμαι Έλληνας. Δεν χρειάζεται να διαβάσω τίποτα. Τα ξέρω όλα εκ γενετής.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί βαριόμουν. Αλλά του έκανα LIKE στο Facebook.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί δε θέλω μεροκάματο. Θέλω χιλιάρα μηχανή και θάνατο.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί είμαι άνδρας και το κέφι μου θα κάνω, και θα πω και μια κουβέντα παραπάνω.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί δεν άνοιγε το attachment. Μου το μπλόκαρε το Outlook express.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί έχω βουλευτική ασυλία. Είπατε κάτι;
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί πόναγε η κοιλίτσα μου κ είχα πυρετούλη. Έχω και χαρτί απ´ το γιατρό.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί σας έχω γραμμένους στα παλιά μου τα παπούτσια. Πόσο πιο απλά να σας το πει κάποιος;
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί έκαναν πολλή φασαρία κάτι αγανακτισμένοι απ’ έξω και δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί έτσι γουστάρω. Ειλικρινείς πολιτικούς δεν θέλετε; Φάτε με τώρα.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί το βράδυ είχε το επεισόδιο που η Ξένια σκότωσε τον Στέφανο.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί ήμουν απασχολημένος με την αειφόρο ανάπτυξη με ορίζοντα τον άνθρωπο.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί ό,τι σκ@τά και να έγραφε μέσα, δε με αφορούσε προσωπικά, ούτε έθιγε τα προνόμια και την περιουσία μου.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί έμεινε το iPad από μπαταρία
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί στο σχολείο, όσους διαβάζανε τους χώναμε σε σκουπιδοτενεκέδες στο διάλειμμα
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί ο Γιώργος μου είπε ότι του είπε ο Νίκος ότι του είπε στο τηλέφωνο ο Στρος Καν ότι το είδε εκείνος και ήταν ΟΚ.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί η μεγάλη αδυναμία μου είναι οι Ρώσοι κλασικοί. Οτιδήποτε άλλο με κάνει να πλήττω.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί έπινα μπυρόνια με τους φίλους μου τους αντιεξουσιαστές
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί δεν ήταν στην ύλη.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί όταν αποκοιμιέμαι φορώντας τα γυαλιά, κάνω σημάδια στη μούρη μου.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί έριχνα κάτι βραδινά μπετά.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί είχανε πει ότι θα πάμε εκδρομή εκείνη τη μέρα.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί καλέ γειτόνισσα, αφού σου τηλεφώνησα…
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί μπήκε ένα ρακούν και το άρπαξε από το γραφείο μου.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί ήταν συλλεκτικό τεύχος και το κράτησα ανέγγιχτο στη συλλογή μου με τα άλλα νομοσχέδια.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί είχαμε καλεσμένους. Πέντε η ώρα έφυγαν. Τι να έκανα; Να τους έδιωχνα;
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί σας έχω γραμμένους κι εσάς και τα παιδιά σας κι όλο σας το σόι. Για αυτό. Το καταλάβατε τώρα;
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί δεν ήθελα να χαλάσω την πιάτσα. Πήρα τηλέφωνο τους άλλους και είπαν ότι κανένας δεν θα διαβάσει για αύριο.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί τρία πράγματα υπογράφεις χωρίς να διαβάσεις: διακοποδάνειο, διαζύγιο και μνημόνιο.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί είμαι ακουστικός τύπος.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί ήταν γραμμένο στα εγγλέζικα.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί ένα διαστημόπλοιο προσγειώθηκε στο σαλόνι.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί περιμένω τη συντέλεια του κόσμου και έχω αφήσει όλους τους λογαριασμούς απλήρωτους.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί δεν είχε πάρει καλές κριτικές.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί κατά γενική ομολογία είμαι ούτως ή άλλως επιτυχημένος λόγω σύλληψης της 17Ν.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή.
· Δεν διάβασα το Μνημόνιο γιατί “…οι λεπτομέρειες του Μνημονίου δεν αποτελούσαν μέρος της πολιτικής μου ευθύνης την περίοδο εκείνη” (έτσι ακριβώς το είπε)

Πηγή

Να το στείλει κάποιος στη Μέρκελ να σκυλιάσει κι άλλο...Έτσι είμαστε οι Έλληνες μαντάμ...Κι αυτό δεν λέγεται αναισθησία που ενώ μας έχετε φτάσει στον πάτο, εμείς διακωμωδούμε και τα πιο τραγικά αλλά ξέρουμε να χαιρόμαστε την κάθε στιγμή της ζωής μας σαν να είναι η τελευταία..Ούτε να επαναπαυτείς οτι θα γίνει εύκολη η δουλειά σου μιας κι εσύ ετοιμάζεσαι να μας πιείς το αίμα ενώ εμείς ''είμαστε (και καλά) στον κόσμο μας''..Απλά η μιζέρια δεν είναι προσόν μας.Μάθε επίσης οτι τα παλικάρια μας πριν πιάσουν τα καρυοφίλια τους και ρθουν αντιμέτωποι με το θάνατο,γλεντούσαν...Αυτοί είμαστε λοιπόν,τόσο ξεχωριστοί και τόσο ανώτεροι...Σε ενοχλεί;;Το ξέρουμε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...